secundo

Sânge satanic download

coperta Sange satanic Nemerovschi_03041317Asta e cea mai frecventă căutare în ultimele săptămâni pe blog, asezonată cu câteva întrebări/mesaje foarte haioase, adresate mie – sau editurii (fuckin’ brilliant!) ca de pildă:

„Scuze, ai idee cum pot trage Sânge satanic gratis de pe net?”

„Nu te supăra, aş vrea să citesc romanul tău… E şi pe net integral? Poţi să-mi dai linkul?”

„Felicitări pentru carte, aş dori să citesc şi eu varianta pdf (cartea în librării costă prea mult :( ) O poţi pune pe site?”

„Vreau şi eu neapărat romanul Sânge satanic, m-am îndrăgostit de personaj deja, din ce-am citit!!!!!!! Da nu vreau s-o iau din librării, nu vreau cartea propriu-zis, doar foile, că aşa le pot ascunde mai uşor la şcoală şi acasă!”

„Nu înţeleg de ce cartea nu se găseşte şi pe torrent… Eu aş vrea să o citesc dar nu ştiu cum aş putea-o cumpăra din librării…”

„salut, vreau să te întreb ce ar trebui să fac ca să citesc gratis cartea ta” (asta e chiar mişto!)

Şi chiar mai tare – un mail trimis editurii: „Bună ziua, aş dori să ştiu de unde aş putea downloada gratuit romanul Sânge satanic al autoarei Cristina Nemerovschi. Am auzit de la un prieten că se poate citi şi în versiune online. Vă mulţumesc anticipat…”

Şi eu :D

Anyway, în caz că vă răzgândiţi totuşi, s-a ieftinit în librăria online. Plus că, tot acolo, găsiţi şi minunatul poem Labii ăă…asta, Iubirea e amintirea unui viol, de Leonard Ancuţa.

, , , ,

30 Responses to Sânge satanic download

  1. Cypress 11/04/2011 at 8:20 am #

    Eu în locul tău aş face un PDF gol şi l-aş pune pe net. Dar aşa, să aibă vreo 400MB, să aibă ce downloada oamenii.

  2. Morgothya 11/04/2011 at 1:32 pm #

    foarte buna ideea! :D

  3. căţelul alpha 11/04/2011 at 6:01 pm #

    Am luat-o săptămîna trecută de la librăria Şt. O. Iosif din Braşov, da’ nu ştiu cînd o să reuşesc să m-apuc de ea. Momentan mă lupt cu două volume, naiba m-a pus. Poate de Paşte :)

  4. Morgothya 13/04/2011 at 3:55 pm #

    mersi! ma bucur :) lectura placuta si astept cu interes un semn…
    ps. am auzit ca se citeste relativ usor, adica repede :P

  5. Damnation 28/05/2011 at 3:19 pm #

    Si eu vreau cartea :(….abea astept sa plec in tara sa o cumpar….

  6. Morgothya 05/06/2011 at 1:42 pm #

    thanks, damnation! te astept cu impresii dupa :)

  7. stryghoy 02/11/2011 at 7:12 pm #

    sincer ar trebui sa fie si pe internet, cu tot respectul, nu inteleg de ce atata tainuire, doar in cazul in care a fost scrisa doar pentru bani. eu mi-am cumparat cartea ca am un fix cu cititul clasic dar poate sunt si altii care vor sa o citeasca si nu vor neaparat sa o cumpere.

  8. Morgothya 02/11/2011 at 9:17 pm #

    „tainuire”?! :)))) wtf!
    e un produs. ca in cazul oricarui alt produs, sunt oameni care au muncit pentru el, nu doar autorul; de carte s-au ocupat: un redactor, un editor, un paginator, un grafician, un distribuitor, un librar, un postas si asa mai departe. pe ei cine ar trebui sa-i plateasca? :)
    „care vor sa o citeasca si nu vor neaparat sa o cumpere” – dar cand vor sa bea o bere nu o cumpara din supermarket sau bodega, o descarca de pe net? ;)

  9. stryghoy 11/11/2011 at 4:30 pm #

    eronat! compari mere cu pere si daca e sa mergem cu comparatii aiurea de ce trooper sau truda sau alte formatii aleg sa dea albumele gratuit pentru cine le vrea asa, si in schimb exista si posibilitatea sa fie cumparate si cd-urile de catre doritori. metodele de culturalizare ar trebui sa fie la indemana tuturor indiferent ca au bani sau nu. in momentul in care scriu soft nu ma gandesc nicio secunda cati bani o sa scot pe el pentru ca in primul rand il ofer la download pe net. cumpar muzica filme si carti din respect pentru autori, dar sunt de parere ca cei care vor sa asculte sa vizioneze sau sa citeasca sa poata sa faca aceste lucruri gratuit, si daca vor neaparat sa aiba posibilitatea sa si cumpere o copie din produsul respectiv. Pe internet, de care ne folosim cu totii in mod gratuit(nu are nicio legatura cu banii dati la provider, unde platesti infrastructura si curentul), s-a plecat de la ideea de a face schimb de informatii, in mod free. Daca unii transforma toate acestea posibilitati in afaceri, e problema lor.
    Dar cand vorbesti de redactor, paginator, grafician, etc, oameni care au facut lucruri pe care puteai sa le faci tu si pui problema ca trebuie sa iti fie platite de cititor nu mi se pare echitabil. Plus ca dupa ce am citit cartea nu am ramas decat cu parerea ca am citit o carte medie si overrated!

  10. Morgothya 11/11/2011 at 10:32 pm #

    - „cand vorbesti de redactor, paginator, grafician, etc, oameni care au facut lucruri pe care nu puteai sa le faci” wtf?! adica EU ar trebui sa le fac? nu zau :D poate bagi si tu un platon si vezi cum e acolo cu diviziunea meseriilor :P
    afirmatiile cum e asta de mai sus, plus aia cu „tainuirea”, au un merit: sunt un insight in argumentatia (vorba vine!) unui prost. avem nevoie si de asa ceva…

    – ce fac truda si trooper e treaba lor – om avea marketing adviseri diferiti :)

    – „metodele de culturalizare ar trebui sa fie la indemana tuturor”
    nu zau?! ba chiar deloc. culturalizarea e un produs ca oricare altul. ea serveste unor nevoi. asa cum toti au nevoie de mancare sau bautura, unii au nevoie si de cultura. asta nu inseamna ca ar trebui sa existe un „tatic” binefacator care sa ofere cultura gratis, din altruism pentru umanitate.

    – „dupa ce am citit cartea nu am ramas decat cu parerea ca am citit o carte medie si overrated” – nici nu ma asteptam la altceva :)
    dupa un argument memorabil ca „tainuirea”, e clar cat de capabil esti intelectual :P
    asa cum frumusetea e in ochiul aluia care priveste, si intelegerea unei carti e in mintea aluia care citeste; eu n-am cum sa-l ajut, nu-s dadaca mintii nimanui.

  11. Morgothya 12/11/2011 at 3:16 pm #

    nea strigoi, vezi ca, pana una alta, nu mai accept pe blogul meu comentarii agramate :P cauta-ti distractia somewhere else or learn some fuckin grammar, for fuck’s sake :)

    ps. cliseele tale despre cum ar trebui sa vorbeasca si sa se comporte o scriitoare sunt de tot plansul. nici n-ar putea sa-mi pese mai putin de astfel de persoane ca tine.

    iar ipotezele tale despre ce ma face pe mine multumita sunt penibile – nu judeca oamenii complicati si speciali dupa criteriile tale jegoase de sclav.

  12. DIANA 15/11/2011 at 12:28 am #

    si uite asa aflam si noi, oamenii normali care nu citim carti cu vampiri, fantome si varcolaci, ca strigoii sunt prosti rau. asa argumentatie fisurata ca la stryghoy mai rar vezi! de unde iti pui si intrebarea: pai mai merita efortul sa incerci sa cunosti unul?:))))

    Cristina ti-a dat o replica excelenta, dar din care n-ai inteles nimic. e cat se poate de devarat: la o carte muncesc mai multe categorii de persoane, nu doar autorul si editorul. de pilda, cel care deseneaza cperta. sau cel care o tipareste. cel care o leaga, si asa mai departe. teoretic, in pretul pe care tu-l platesti atunci cand iei o carte din librarie, intra un porocent pentru fiecare din oamenii astia.

    dar tu se vedeca esti prost de dai in gropi. probabil te-ai obisnuit sa furi muzica moca de pe net si gata, crezi ca asta e cursul firesc al lumii. nimic mai fals. pentru informatia ta generala, un autor castiga foarte putin din drepturile de autor, deci numai un idiot opoate acuza pe Cristina ca a scris cartea ca sa se imbogateasca:))))

    cat tupeu si cata prostie, mi se face pielea de gaina…

  13. Supertramp 08/12/2011 at 9:52 pm #

    Stryghoy, poate tu faci parte din sleatca asa zisilor rockeri care fura muzica de pe torrent; daca ti se pare normal sa te bucuri de un produs care reprezinta munca unor oameni fara sa dai nici un ban in schimb, esti un bou! Din cauza astora cu gandire de pestera ca tine metalul o sa crape in curand, in special asta al nostru care abia mai gafaie. Fura frate, fura ca prostul, ca tot tie iti furi caciula;)
    Cu mentalitatea asta, peste 10 ani o sa mai ai ce sa citesti o laie, o sa mai ai ce sa asculti tot o laie!!! Hai sictir. Impusca-te, dar neaparat pe gratis.

  14. roryta 04/11/2012 at 2:18 pm #

    Mamă, măiculiţă, avem multă cultură pe aici… Mă aşteptam să găsesc un limbaj mai elevat, dar văd că sunteţi departe…

    Mai bine fug!

  15. cristina nemerovschi 04/11/2012 at 2:33 pm #

    Draga Roryta, chiar mi-am propus sa scriu un articol (pamflet, evident) in care sa desfiintez prejudecatile astea imbecile ale romanului vizavi de scriitor. „Scriitorul trebuie sa fie amabil, politicos, sa intoarca si celalalt obraz cand e jignit, sa stea acolo pe piedestalul lui sau in manualele de romana”… MY ASS! :) Scriitorul e si el un om inteligent si, ca toti oamenii inteligenti, e revoltat atunci cand vede prostie uriasa, aroganta si nesimtita in jur. In consecinta, e dreptul lui sa dea cu idiotii de pamant. E dreptul oricarui om – caruia ii pasa de ceea ce se intampla in lumea in care traieste – sa faca asta. Nu avem de ce sa ne punem mainile la ochi ca sa nu mai vedem realitatea: idiotul asculta numai de muie sau bici.

  16. cristina nemerovschi 04/11/2012 at 2:37 pm #

    Ba as spune nu doar ca e dreptul meu sa o fac, ci chiar DATORIA. Prostii nu trebuie lasati sa ne sufoce, sa se urce pe noi ca niste sobolani hamesiti. Un prost pus cu botul pe labe de mine e o amenintare in minus pentru un alt om destept, oriunde s-ar afla el :)

  17. omul 12/11/2012 at 3:43 pm #

    am vazut si eu un interviu cu autoarea si nu prea m-a convins, cam lipsita de modestie.
    dar am sa caut cartea si am sa o rasfoiesc, poate si o cumpar daca imi place.

  18. cristina nemerovschi 12/11/2012 at 3:48 pm #

    autoarea crede ca modestia nu-i sta bine oricui; in majoritatea cazurilor, modestia e buna pentru oameni mediocri, categorie in care autoarea, din nefericire, nu se regaseste ;)

  19. Marina 13/11/2012 at 6:42 pm #

    Cristina, de ce, din nefericire?! E un motiv de bucurie ca nu impartasesti superficialitatea si cliseele gloatei! Dintotdeauna geniile au fost altfel, au impus propria lor viziune asupra lumii. Sa nu indraznesti sa te schimbi, esti perfecta asa! :)

  20. Bogdan Liviu 23/12/2012 at 8:26 pm #

    Arguing with a fool proves there are two. Eu nu stiu de ce nu moderezi mesajele, e site-ul tau, dictatura ta. Cu prostii nu poti face democratie fara sa devii si tu la randul tau prost. N-am citit inca Sange satanic, dar fac rost de bani acum de sarbatori si-o iau. :D
    PS: Cum se evalueaza cartile ? Mereu m-am intrebat. Cine le decide pretul? Mihaela Radulescu spre exemplu, o nulitate-n literatura, vinde o carte cu acelasi pret cu care poti cumpara Fratii Karamazov. Unde-i dreptatea? Se rasuceste-n mormant Dostoievski… ca sa nu mai spun de cam orice carte de filosofie, costa cat o placinta. Iar o mizerie de-a lui Florin Piersic Jr. sau Paulo Colericu sunt capodopere. Se stabileste pretul in functie de dificultatea de procesare a unei carti ? De exemplu decat sa citesti critica ratiunii pure si sa-ti curga sange din ochi mai bine citesti: „arta de a fi fericit – andreea raicu”? Iar prima o sa fie cautata de doi sinucigasi si cumparata gratis iar a doua cu un pret de 40-50 de lei pentru ca-s insetate de „literatura” cohortele de prosti? Deci daca esti vierme si faci din literatura o afacere, esti damnat sa scrii pentru prosti? Chiar sunt curios. Mersi si multa inspiratie pe mai departe.

  21. cristina nemerovschi 26/12/2012 at 10:11 pm #

    moderez din cand in cand comentariile si am spalat deja multa imbecilitate care duhnea pe aici, de ne muta nasul din loc :) dar eu cred ca deratizarea asta nu e totusi cea mai buna solutie, desi necesara si ea. prostul, fiind si plin de frustrari care nu-l lasa sa doarma, mereu gaseste unde sa se exprime. de asta, cred ca ideal este sa-l scoti in fata si sa-l faci de ras, ca sa-l amutesti macar pentru o perioada. ai dreptate, nu cu argumente…la astea e complet imun.

    nu stiu nici eu exact cum se stabileste pretul unei carti, sunt multi factori de care editura tine in general cont atunci cand decide ce pret sa aiba o carte. principala grija este sa isi acopere investitia in cartea respectiva, in special costurile de tipar. apoi vin drepturile pentru autor, care (cel putin teoretic) se adauga la pret – de asta de cele mai multe ori pretul unei carti al carui autor nu mai e in viata e ceva mai mic:) iarasi, conteaza si tirajul: o carte aparuta intr-un tiraj mic, de 500 de exemplare de ex., poate sa aiba un pret ceva mai piperat. cu cartile „vedetelor” e si mai complicat: unii cer chiar in contract ca volumul sa aiba un pret marisor, pentru ca o carte vanduta la 10 lei nu le-ar da bine la imagine :) si, in final, e si vandabilitatea – cine-l publica pe dan puric si vede ca snobii si incultii il cumpara in draci probabil va creste pretul pentru cartile lui, din moment ce exista cerere mare pe piata :)

    mersi si eu pentru urari.

  22. Bogdan Liviu 29/12/2012 at 9:33 pm #

    Cata dreptate ai cu Dan Puric, adica ok e bun sa-l vezi la televizor, omul nu e oligofren si chiar a memorat cateva citate, are haz, e relaxant, da’ nu e scriitor in niciun caz. S-a bagat in toate profitand ca are notorietate. Cred ca la fel se intampla cu Plesu si Liiceanu, waaayyy too fucking overrated. Da’ totusi stau si ma gandesc, eu am 20 de ani, si vazusem un sondaj cum ca tinerii 80% folosesc internetul si 7% citesc literatura, din aia 7%, 6% sunt snobi. Dupa ce ca avem un public ce consuma literatura mai greu decat pasta de dinti, mai vin si cretinii aia cu: „DA DE CE NU O PUI GRATIS PENTRU CA IEU IAU SI FILMELE TOT GRATIS SI CRED CA MI SE CUVINE SI MI SE PARE CORECT CA IEU SA MUNCIESK UN AN LA CEVA SI APOI PUBLICUL SA AIBA ACCES LA MUNCA MEA DE UN AN GRATUIT PENTRU CA IN LUME TOTUL IE GRATIS „, merita impuscati in cap, nu mai vorbim aici de faptul ca se vor inmulti si-si vor creste copiii si-i vor educa exact asa cum gandesc ei. Zici ca suntem milioane de oameni ce cumparam carti si-au ramas trei sute care chiar nu pot sa-si procure cartea. Da’ dupa ce ca-s o mie care vor sa-si scoata capul din cur si sa mai puna mana pe o carte interesanta ( nu de-alea pentru scoala, ci pur si simplu ca vrei sa citesti ceva ca ai un interes in ceva ), vine unul si urla ca-i hotie… nu voi intelege niciodata cum reusesc astfel de oameni sa supravietuiasca, si, ca gandacii, ei ne vor ingropa si vor continua sa existe multa vreme. Se putea sa nu fie imbecilitatea dusa pana la paroxism vesnica ? :)) Din cauza lor a devenit instinctiv sa spui ” ce vrei, sunt om ” si-am degradat omenirea in ultimul hal, in loc sa fie o onoare ca esti om si sa ridicam standardele, parazitam si baltim in submediocritate cu masele astea oligofrene si cu precadere incapatanate. Zici ca sa nu le dai in cap pe strada, dar sunt atat de nocivi incat esti extrem de indreptatit s-o faci. In loc sa cautam sa convingem prieteni/rude/cunostinte sa cumpere cat mai multe carti sa promovam scriitorii sa nu mai ai frica-n cur cand vrei sa devii scriitor ca mai bine ai alege sa fii mecanic de tren ca sa nu mori de foame, noi ne cacam pe noi pentru trei patru sute de mii cat cheltuim cand iesim in oras… tastez degeaba, ca e inutil… nu vor intelege asta niciodata, noroc cu moartea, desi pana si ei ii e sila, vine cel mai tarziu la astia.

  23. Lolita 15/01/2013 at 10:15 pm #

    God,cartea asta e o adevarata revelatie.MI-a placut ATAT de mult!!

  24. cristina nemerovschi 19/01/2013 at 12:39 pm #

    Lolita, ma bucur foarte mult!

  25. cristina nemerovschi 19/01/2013 at 12:42 pm #

    Bogdan, da, ai mare dreptate. Culmea e ca se plang de „scumpetea” cartilor tocmai aia care nu citesc, probabil e o scuza pentru lene – nu citesc, ca n-am bani.
    Si eu cred ca prostia e cel mai nociv fenomen la ora actuala. Prostia face raul cel mai mare, ii corupe pe cei influentabili, ii convinge ca a fi prost e noua normalitate. Iar pe cei destepti, care au tot ce trebuie pentru a schimba ceva, ii impiedica din rasputeri sa o faca.

  26. Andreea 04/02/2015 at 10:14 pm #

    Mi se pare aiurea toata treaba asta cu: „vai oameni care nu citesc sunt aia care defapt iau carti pe gratis de pe net”. Um, daca nu as citi nu m-as mai chinui sa gasesc cartile pe net. Care e treaba oricum ? Nu e mai important faptul ca un om VREA sa citeasca, decat sa fie insultat ca n-are 30 de lei sa dea pe o carte ? Eu personal chiar nu am bani sa imi cumpar carti, cand trebuie sa imi cumpar o gramada de chestii pentru facultate, si mi le iau de pe net. Sunt oare mai proasta decat cel care cumpara carti doar pentru ca nu am bani pentru ele ?

  27. Cristina Nemerovschi 06/02/2015 at 4:54 pm #

    Andreea, nu e vorba ca ai fi sau nu proasta, ci despre acea mentalitate tampita, pana la urma, care tie iti spune ca e firesc sa te bucuri de o carte gratis, dar de un pachet de tigari/biscuti/prezervative, NU.

    NU EXISTA sa nu ai 30 de lei sa cumperi o carte, e absurd – ar insemna ca n-ai nici sa mergi cu autobuzul sau sa bei o bere. Cand te duci la supermarket, iti faci cumnparaturile gratis? Nu. Deci esti ipocrita. O carte este un produs ca oricare altul – ti-l permiti sau nu. Iti faci bugetul in functie de prioritatile tale – daca o carte nu intra in prioritatile tale, asta e. Te abtii. Cand n-ai bani sa-ti iei suc, rabzi de sete, nu furi.

    Cartile sunt foarte ieftine, comparativ cu majoritatea produselor de orice tip pe care ti le poti lua dintr-un magazin din Romania. Asta e fact.

    In opinia ta, scriitorul din ce ar trebui sa traiasca, daca nu din vanzarea muncii lui?

  28. patriche 09/05/2015 at 9:27 pm #

    E super tare cartea …..am citit monstra de pe net si sincer mi-a parut rau ca nu au fost mai multe pagini in monstra …..abia astept sa o termin :)

  29. Cristina Nemerovschi 15/05/2015 at 11:57 am #

    multumesc! :)

  30. Zippo 22/11/2015 at 4:47 pm #

    YO VREAU CARTEA AIA!!!

Lasă un răspuns